زمان آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها

امام علی (علیه السلام): از بهترین نیکوکاری ها ، نیکی کردن به یتیمان است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1395
بازدید : 298
نویسنده : سیّد یونس موســـوی
علی محمد ذوالفقاری در رابطه با برپایی مراسم جشن عاطفه ها در سراسر کشور در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک به دانش آموزان و دانشجویان برای ادامه تحصیل است. 
 
وی افزود: اجازه نمی دهیم فردی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند و فقر او شدت یابد. 
 
معاون مشارکت های مردمی کمیته امدام امام خمینی(ره) با اشاره به برپایی مراسم جشن عاطفه ها در سراسر کشور اظهار کرد: فردا 25 شهریور ماه در سراسر کشور شاهد برپایی جشن عاطفه ها خواهیم بود و مقرر شده امسال این جشن دو بار برگزار شود. 
 
ذوالفقاری در خصوص برپایی مراسم جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور خاطر نشان کرد: روز 10 مهر ماه زنگ جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور زده خواهد شد ودانش آموزان کمک های خود را ارائه می کنند. 
 
وی از برقرار ارتباط میان حامیان و دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد وتصریح کرد: مدد کاران ما تلاش کرده اند ارتباط میان حامیان و مددجویان را تقویت کرده و از یک میلیون حامی دانش آموزان نیازمند درخواست شده که کمک های خود را به صورت مستقیم به حساب دانش آموزان تحت پوشش خود واریز کنند. 
 
معاون مشارکت های مردمی کمیته امدام امام خمینی(ره) از فراهم شدن شرایط برای کمک پیامکی نیکوکاران به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: افراد می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*8877* کمکهای خود را با ارسال یک پیامک واریز کنند. 
 
ذوالفقاری با اشاره به برپایی چادرهای نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های خیرین اظهار کرد: در مراکز شهرستان ها و میادین بزرگ شهرها چادرهای نیکوکاری برپا خواهد شد و شهروندان می توانند فردا پنجشنبه 25 شهریور ماه با مراجعه به این چادرها کمک های خود را ارائه دهند.
 
منبع: میزان
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: زمان , آغاز , مرحله , نخست , جشن عاطفه‌ها , کمیته امدام امام خمینی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) واقع در دانشگاه آزاد سلامی واحد مرودشت شماره حساب بانک ملی ایران 0109851236009 ===================== شناسه شبا : .......................................................... IR59 0170 0000 0010 9851 2360 09 دانشگاه آزاد مرودشت مركز نيكوكارى ولى عصر ========================= *8877*5755#

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و آدرس nikookari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







RSS

Powered By
loxblog.Com