طرح شوق زیارت

امام علی (علیه السلام): از بهترین نیکوکاری ها ، نیکی کردن به یتیمان است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 مهر 1395
بازدید : 447
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

طرح "شوق زیارت" با عنایت به آثار گسترده معنوی و مادی زیارت ائمه اطهار(ع) و نبود بستر مناسب برای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده اند، با هدف شناسایی، معرفی، ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن زیارتی با همکاری سازمان حج و زیارت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیّرین و نیکوکاران گرامی راه اندازی شده است.


این طرح بستری مناسب برای شناسایی و اعزام آن گروه از مشتاقان اهل بیت که به دلیل نیاز مالی امکان زیارت حرم اهل بیت را ندارند. "شوق زیارت" در نظر دارد با طراحی مسیرهای مشخص برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و خیرین نیک نهاد، علاوه بر فراهم آوردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم شریف کشورمان برای مشارکت در این طرح و بهره گیری از خوشه رحمت و شفاعت اهل بیت را هموار سازد.


سنت حسنه وقف اموال برای اهل بیت و زائرین اماکن مقدسه از دیرباز در میان شیعیان اهل بیت رواج داشته است. همچنین در سالیان اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدایت و مدیریت منابع مالی جمع آوری شده از مردم نیکوکار کشورمان اقدام به اعزام آن دسته از مددجویانی که به دلیل ناتوانی مالی تاکنون طعم شیرین زیارت مزار نورانی اهل بیت را نچشیده اند، کرده است. به طور مثال فقط در شش ماهه اول سال 94، امداد امام (ره) با همت نیکوکاران عزیز سرزمین مان موفق به اعزام بیش از 21 هزار نفر از سراسر کشور به مشهد الرضا (ع) شده است.


با توجه به این سابقه درخشان، کمپین "شوق زیارت" درصدد است با جمع آوری کمک های مردمی در این حوزه، علاوه بر مدیریت یکپارچه و هدفمند، امکان مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورد تا این فیض نصیب تمامی علاقمندان به مشارکت در این طرح شود.


شایسته ذکر است تمامی اعتبار این طرح از کمک های مردمی و بدون هیچگونه اعتبار و کمک های دولتی انجام می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: بیشتر بدانیم , ,
:: برچسب‌ها: طرح , شوق , زیارت , طرح شوق زیارت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) واقع در دانشگاه آزاد سلامی واحد مرودشت شماره حساب بانک ملی ایران 0109851236009 ===================== شناسه شبا : .......................................................... IR59 0170 0000 0010 9851 2360 09 دانشگاه آزاد مرودشت مركز نيكوكارى ولى عصر ========================= *8877*5755#

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و آدرس nikookari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







RSS

Powered By
loxblog.Com