کمک 20 میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومین یزدی

امام علی (علیه السلام): از بهترین نیکوکاری ها ، نیکی کردن به یتیمان است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 مرداد 1395
بازدید : 197
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

مدیر کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان یزد گفت: از ابتدای آغاز بکار مراکز نیکوکاری در شهرستان یزد خیرین بیش از 20 میلیارد ریال به محرومین کمک کردند.

به گزارش ايسنا – منطقه يزد، "محمد زارع میرک آباد" با بيان يکي از اهداف عالي این نهاد رسيدگي به وضعيت معيشتي نيازمندان با حفظ شأن و منزلت خانواده‌هاي تحت حمایت مي‌باشد، افزود: در راستاي استفاده از ظرفيت هاي خيرين و نيکوکاران در محلات و با هدف ساماندهي شبکه هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي، مراکز نيکوکاري راه اندازي شد.

وي اظهار کرد: ايجاد شبکه‌هاي نيکوکاري همبستگي اجتماعي را به دنبال دارد و باعث تقويت ارتباط خيرين و نيکوکاران با نيازمندان مي شود.

زارع ميرك‌آباد استفاده از امکانات و منابع محلي، ترويج و تبليغ سنت هاي حسنه اسلامي و جذب کمک هاي مردمي، تسهيل در ارائه خدمات به خانواده‌هاي تحت حمايت و نيازمندان و همچنين ارتباط با خيرين و نيکوکاران به منظور جذب مساعدت هايشان و توزيع در همان محل را از ديگر اهداف راه‌اندازي مراکز نيکوکاري محله عنوان كرد.

به گفته‌‌ي مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان یزد، 12 مرکز نيکوکاري از ارديبهشت ماه سال 93 با هدف جذب کمک‌هاي مردم نيکوکار و خير و همچنين توزيع بين نيازمندان همکاري خود را با کميته امداد شهرستان یزد آغاز كرده‌اند.

زارع اضافه كرد: در همين راستا بيش از دو هزار و 583 نفر نيکوکار، حامي و امداديار با اين مراکز همکاري دارند و خدمات خود را به نيازمندان و مددجويان ارائه مي‌كنند.


خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد




:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: یزد , کمک , اخبار نیکوکاری , خیرین ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) واقع در دانشگاه آزاد سلامی واحد مرودشت شماره حساب بانک ملی ایران 0109851236009 ===================== شناسه شبا : .......................................................... IR59 0170 0000 0010 9851 2360 09 دانشگاه آزاد مرودشت مركز نيكوكارى ولى عصر ========================= *8877*5755#

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و آدرس nikookari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







RSS

Powered By
loxblog.Com