امام علی (علیه السلام): از بهترین نیکوکاری ها ، نیکی کردن به یتیمان است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395
بازدید : 139
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

وقتی برای کسی از ته قلب آرزوی موفقیت شادی و سلامتی می کنید، امواج نامرئی تفکرات و انرژی شما تشخیص نمی دهد که این آرزو متوجه دیگریست.

این موج نیک خواهی ابتدا خود شما را سرشار از ماهیت خویش می کند.

در حالت دعا تمامی قوای معنوی، سلول های مغز و حتی سیستم عصبی، زیر بارش این ذرات بهشتی قرار می گیرند که خود شما آن را تولید کردید.

اگر از کسی بیزار و متنفر باشید نیز ذرات و امواج کسالت و تنفر، نخست بر خود شما می بارد و سپس در ضمیرتان رسوب می کند.

با توجه به این واقعیت، ضمیر ناخودآگاه کسی که دعا و نفرین می کند، نمیتواند تشخیص دهد که این محصولات شفا بخش و یا مسموم کننده متعلق به فرد دیگریست و باید به سوی او صادر شود بلکه در این شرایط، ضمیر ناخودآگاه، آن محصولات را ابتدا خودش جذب می کند.

همیشه به یاد داشته باشید آبی که در رودخانه جاریست، نخست بستر خود را تر و سرشار از ذات خویش میکند و در نهایت به دریا میرسد، به همین صورت کسی که در معرض تابش امواج شما قرار گرفته نیز آخرین ایستگاه دریافت کننده ی آن است.

دوستان عزیز و مهربانم شاد باشید



:: موضوعات مرتبط: عادت های خوب , ,
:: برچسب‌ها: دعا و نفرین , امواج نامرئی , ضمیر ناخودآگاه ,
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395
بازدید : 261
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

هرگز آن روز را که مادرم مجبورم کرد به جشن تولد دوستم بروم، فراموش نمی کنم. من در کلاس سوم خانم بلاک در ویرچیتای تگزاس بودم و آن روز دعوتنامه فقیرانه ای را که با دست نوشته شده بود، به خانه بردم و گفتم: «من به این جشن تولد نمی روم. او تازه به مدرسه ما آمده است. اسمش روت است. برنیس و پت هم نمی روند. او تمام بچه های کلاس را دعوت کرده است!»
مادرم دعوتنامه را نگاه کرد و سخت اندوهگین شد. بعد گفت: «تو باید بروی. من همین فردا یک هدیه برای دوستت می خرم.»



:: موضوعات مرتبط: داستان های کوتاه , ,
:: برچسب‌ها: جشن , تولد , دوست , فقیر , دعوت نامه , هدیه , داستان نیکی کردن ,
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395
بازدید : 250
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ ﯾﮏ ﻧﯿﺎﯾﺶ ﺍﺳﺖ.......
ﺍﮔﺮ ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﺨﻨﺪﯼ،
ﺁﻣﻮﺧﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻧﯿﺎﯾﺶ ﮐﻨﯽ............. 
ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ تک تک اعضای ﻭﺟﻮﺩﺕ 
ﺷﺎﺩﯼ را لمس کند،......... 
ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺸﯽ ﻋﻈﯿﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﯽ....... 
ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﺳﺖ............ 
ﺷﺎﺩﯼ ﺍﮔﺮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺷﻮﺩ، ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ......... 
ﻏﻢ ﺍﮔﺮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺷﻮﺩ، ﻧﺼﻒ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ............. 
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﺨﻨﺪﯾﻢ....... 
ﯾﺎﺩمان ﺑﺎﺷد 
ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯼ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻧﺪ............. 



:: موضوعات مرتبط: عادت های خوب , ,
:: برچسب‌ها: ﺍﻧﺴﺎﻧ , ﺧﻨﺪﺍﻥ , ﺷﺎﺩ , ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ , ﺷﺒﯿﻪ , تقسیم شادی , غم , اعضا ,
تاریخ : جمعه 21 خرداد 1395
بازدید : 204
نویسنده : سیّد یونس موســـوی
دوچرخه دیده بودم ...
سه چرخه هم دیدم ...
چهار چرخه هم دیدم....
اما هیچ وقت نمیدونستم که یک چرخه هم وجود داره!!!
به چشمای معصومش دقت کردی؟
می ترسه همون یه چرخه رو هم ازش بگیرن.
گاهی وقت ها باید دردت بیاید تا بفهمی درد چیست....؟؟؟؟
 


:: موضوعات مرتبط: چند رسانه ای , ,
:: برچسب‌ها: درد , کودک فقر , دوچرخه , معصوم ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 138
نویسنده : سیّد یونس موســـوی



:: موضوعات مرتبط: مناسبات , ,
:: برچسب‌ها: ماه رمضان مبارک , ماه رمضان , مهمانی خدا , رمضان ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 188
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

آیا می­دانید بیشترین مصرف­کنندگان فرآورده­های خونی در کشور چه کسانی هستند؟ آری، بنا بر گفته رئیس سازمان انتقال خون، بیشترین مصرف­کنندگان فرآورده­های خونی در کشور، بیماران خاص، به ویژه تالاسمی­ها، هموفیلی­ها و دیالیزی­ها هستند که در مجموع، بیش از صد میلیارد تومان فرآورده های خونی به طور رایگان دریافت می­کنند. پس از آنها، بیماران شیمی­درمانی قرار می­گیرند که بیشترین نیاز را به پلاکت و گلبول قرمز دارند و دسته سوم کسانی هستند که تحت عمل جراحی قرار می گیرند.[52]

 



:: موضوعات مرتبط: مناسبات , ,
:: برچسب‌ها: روز جهانی اهدای خون ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 204
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) استان فارس برنامه‌هاي اين نهاد حمايتي را براي ايام ماه مبارك رمضان، تشريح كرد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: برنامه های کمیته امداد فارس , ماه رمضان , مددجويان , کمیته امداد آمادگی ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 200
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) درگز گفت: تمام اقدامات خیرخواهانه مراکز نیکوکاری به کمک‌های خیّرین وابسته است.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: خیرخواهانه , مراکز نیکوکاری , کمک‌ های خیّرین , مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 190
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ازنا به مناسبت ایام شعبانیه از کمک یکصد میلیون ریالی یک خیر نیکوکارغیر بومی با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) به نیازمندان شهرستان ازنا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از ازناخبر، قاسم اسدی از پرداخت 100میلیون ریال در قالب کمک هزینه تأمین احتیاجات زندگی توسط یکی از حامیان خیر خواه غیر بومی به نیازمندان تحت حمایت این شهرستان با همکاری مرکز نیکو کاری امام حسین (ع) در ماه جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ازنا گفت: کمک های حامیان و خیرین به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های تحت پوشش ایفا می کند واین نهاد در راستای خدمت رسانی به قشر تحت حمایت خود از منابع داخلی و کمک های خیرین ونیکوکاران بهره می برد.
وی تصریح کرد: این خیر سخاوتمند که خواست نامش فاش نشود گفت به حکم اینکه خداوند در نزد اغنیا سهمی از فقرا قرار داده است و کمک به نیازمندان یک وظیفه شرعی و عرفی میباشد انشااله این کمک ها مورد قبول حضرت حق واقع شود.
اسدی یادآور شد: در همین راستا این مساعدت در قالب سبد کالا شامل : برنج ، روغن ، چای و... بوده است که با همکاری مرکز نیکو کاری امام حسین (ع) از خانواده های نیازمند بازدید و درب منزل آنها تحویل داده شد.
مدیر کمیته امداد ازنا اضافه کرد: این نهاد آماده جذب و جمع آوری کمکهای خیرین نیکوکار در تامین نیازهای معیشتی مدددجویان و نیازمندان می باشد.
 
اسدی در پایان خواستار مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران برای دستگیری از مددجویان تحت حمایت شد و افزود: این نهاد در راستای خدمت رسانی به قشر تحت حمایت خود از منابع داخلی و کمکهای خیرین ونیکوکاران بهره می برد و کمک های حامیان و خیرین به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های تحت حمایت را ایفا می کند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: کمک , یکصد میلیون ریالی , خیر , غیربومی , نیازمندان , ازنا , مرکز نیکوکاری امام حسین ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 273
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

پایگاه فاطمه الزهرای شهر زنجان دارای نخستین مرکز نیکوکاری بانوان در کشور است که به همت اعضای این پایگاه راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: پایگاه فاطمه الزهرای اولین پایگاهی است از زمان جنگ فعالیت های خود را آغاز کرده است و امروز دارای نخستین مرکز نیکوکاری بانوان در کشور است،با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این مرکز راه اندازی شده است.

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرای زنجان با بیان اینکه بیشتر به دنبال خیرین هستیم تا شناسنامه افراد بی سرپرست و ایتام را به آنها ارائه کرده و کمک های لازم جذب شود، افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی نیز به این افراد برای خودکفایی ارائه می شود.

سهیلا محمدی ادامه داد: این پایگاه با چهار صد سود از 10 تا 15 میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی کارگاه قالی بافی، آرایشگری، جوشکاری، تعمیرکار و کارگاه چاپ بنر از دیگر فعالیت های این مرکز نیکوکاری است،افزود: برای بیش از 50 نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: این مرکز دست بانویی که کارش گدایی بود گرفته و امروز با پاک کردن سبزی برای پنج نفر نیز اشتغالزایی کرده است.

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرای زنجان ادامه داد:یکی از بانوان نیز با فروش لوازم بهداشتی از سوی این مرکز حمایت شد و امروز به همت یکی از خیران استان، دارای مغازه ای است که لوازم بهداشتی به فروش می رساند و در آمد زایی می کند.

محمدی با اشاره به اینکه این مرکز نیوکاری بهتر است در سایر استان های کشور نیز راه اندازی شود تا به مشکلات بانوان بیشتر رسیدگی شود، گفت: خانواده ای را که همسرش بیماری سرطان داشت،با همکاری این مرکز پول پیش منزل و هزینه داروی این خانواده در اختیارشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با کارت یارانه این خانواده قرعه کشی 9 میلیون تومانی برگزار و به عنوان نفر نخست به این خانواده اختصاص یافت، گفت: با این پول این خانواده هم توانستند پول پیش اجاره و هزینه داروهای خود را تامین کنند که درحال حاضر این قرعه کشی ها به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرای زنجان با بیان اینکه روزه های استیجاری نیز از سوی خانوم ها فعال در این مرکز انجام می شود تا عایدات آن صرف افراد بی بضاعت جامعه شود، افزود: دختری از اهالی محله که با مشکلات اعتیاد پدر و مادر مواجه بود و در پارک زندگی می کرد از سوی این مرکز حمایت شد و امروز در بهزیستی نگهداری می شود.

محمدی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری برای فعالیت خیرین بهترین فرصت است چرا که افرادی که معرفی می شوند شناخته شده هستند، گفت: در این مرکز نیز به بانوان در معرض فقر یا بی بضاعت کمک می شود.

وی با بیان اینکه شناسنامه طرح اکرام برای نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار این مرکز قرار گرفته و خدمات رسانی لازم به این افراد می شود، خاطرنشان کرد: مرکز نیکواری با همکاری کمیته امداد و سپاه به خانواده های نیازمند خدمات رسانی می کند.

این بانوی زنجانی با اشاره به اینکه این پایگاه اولین مکانی است که در کشور راه اندازی شده است و بسیجیان توانسته اند در قالب این پایگاه ها خدمات شایانی را به جامعه ارائه کنند،افزود: خانواده ها زمینه حضور فرزندان خود را در پایگاه های بسیج فراهم کنند تا در بستر مناسب تربیتی، تربیت شوند.

محمدی تصریح کرد: از سال 59 این پایگاه خدمات رسانی به جبهه های جنگ را انجام می داد و افرادی همچون شهیده فهمیه سیاری و خانوم موسوی به عنوان نخستین بانویی که در سپاه مشغول به فعالیت شد، از جمله اعضای این پایگاه بودند.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: نخستین , مرکز نیکوکاری , بانوان , کشور , زنجان , اشتغالزایی , مرکز نیکوکاری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 412
نویسنده : سیّد یونس موســـوی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ خیر نیک اندیش با مراکز نیکوکاری شهرستان ثلاث باباجانی همکاری و تعامل دارند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: کمک , 5میلیارد ریالی , خیرین , ثلاث , باباجانی , مراکز نیکوکاری , نیک اندیش , سال ۹۴ , اساتید نیکوکار ,
تاریخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 208
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اجرای طرح توشه برکت در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تامین سبد غذای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان با شعار 'هر خانواده اهل سخاوت، هزینه یک سبد غذایی نیازمندان' در آستانه ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

حمید رضا شیران افزود: این نهاد برنامه های حمایتی ویژه ای برای کاهش نیاز معیشتی و کمک به96 هزار خانوار تحت پوشش را در دستور کار خود دارد.
وی اظهار کرد: اجرای طرح توشه برکت به نحوی است که هیچ سفره ای در ماه مبارک رمضان خالی از مواد غذایی ضروری در افطار و سحر نباشد.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان افزود: طرح توشه برکت با همکاری نهادها، سازمان ها، و دستگاه های اجرایی در تمامی دفاتر و پایگاه های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و مصلا های نماز جمعه و بازار در سطح استان برگزار خواهد شد.
شیران تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردم نیکوکار در این پایگاه ها در روز جمعه 21خرداد همزمان با چهارم ماه مبارک رمضان انجام و در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
گفتنی است: هم اکنون بالغ بر 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان هستند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: اجرای طرح توشه , برکت , ویژه , مددجویان , کمیته , امدادامام خمینی (ره) , اصفهان ,
تاریخ : چهار شنبه 12 خرداد 1395
بازدید : 142
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تسلیت باد



:: موضوعات مرتبط: مناسبات , ,
:: برچسب‌ها: سالگرد , ارتحال , امام خمینی (ره) , تسلیت , باد ,
تاریخ : پنج شنبه 6 خرداد 1395
بازدید : 190
نویسنده : سیّد یونس موســـوی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پیش بینی کرد: امسال در طرح کوثر، کمک‌ هزینه خرید جهیزیه یک هزار و 500 نوعروس استان تأمین شود.
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ابوالقاسم رستگار گفت: طرح کوثر از اول خردادماه جاری تا 25 اسفند و با هدف توسعه فرهنگ ازدواج، ساده ‌زیستی زوج‌های جوان و افزایش بستر اسلامی و اعتقادی در زمینه ازدواج اجرا می‌شود. 

وی، با بیان اینکه سرانه پرداختی برای هر جهیزیه 30 میلیون ریال است، افزود: در مجموع 45 میلیارد ریال برای تأمین یک هزار و 500 جهیزیه از سوی خیران هزینه خواهد شد. 

رستگار اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح، از محل کمک‌های مردمی، صدقات، حامیان طرح اکرام و مراکز نیکوکاری تأمین می‌شود. 

وی، از مردم خواست کمک های نقدی خود برای مشارکت در اجرای طرح کوثر را به حساب شماره 0107887313000 نزد بانک ملی شعبه امام حسین (ع) شهرکرد واریز کنند. 


:: موضوعات مرتبط: اخبار مراکز نیکوکاری , ,
:: برچسب‌ها: طرح کوثر , تأمین جهیزیه ,
تاریخ : پنج شنبه 6 خرداد 1395
بازدید : 144
نویسنده : سیّد یونس موســـوی

در روز بيستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهريـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 ميلادى) در شهرستان خمين از توابع استان مركزى ايران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله عليها, روح الـلـه المـوسـوى الخمينـى پـاى بـر خـاكدان طبيعت نهاد .
او وارث سجاياى آباء و اجدادى بـود كه نسل در نسل در كار هـدايـت مردم وكسب مـعارف الهى كـوشيـده انـد. پـدر بزرگـوار امام خمينـى مرحوم آيه الـله سيد مصطفى مـوسـوى از معاصريـن مرحـوم آيه الـلـه العظمـى ميرزاى شيـرازى (رض) که پـس از آنكه ساليانـى چنـد در نجف اشـرف علـوم و معارف اسلامـى را فـرا گرفته و به درجه اجتهـاد نايل آمـده بـود بـه ايـران بازگشت و در خمـيـن ملجأَ مردم و هادى آنان در امـور دينـى بـود. در حـالـيكه بيـش از 5 مـاه از ولادت روح الـلـه نمى گذشت, طاغوتيان و خوانين تحت حمايت عمال حكومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را كه در برابر زورگـوئـيهايشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسير خمـيـن به اراك وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهيـد بـراى اجراى حكـم الهى قصاص به تهران (دار الحكـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزيدند تا قاتل قصاص گرديد
بديـن ترتبيب امام خـميـنى از اوان كـودكى با رنج يـتـيـمىآشـنا و با مفهوم شهادت روبرو گرديد. وى دوران كـودكـى و نـوجـوانى را تحت سرپرستى مادر مـومـنـه اش (بانـو هاجر) كه خـود از خاندان علـم و تقـوا و از نـوادگان مـرحـوم آيـه الـلـه خـوانسـارى ( صاحب زبـده التصانيف ) بوده است و همچنيـن نزد عمه مـكـرمه اش ( صاحبـه خانم ) كه بانـويى شجاع و حق‌جـو بـود سپرى كرد اما در سـن 15 سالگى از نعمت وجـود آن دو عزيز نيز محـروم گـرديد .



:: موضوعات مرتبط: مناسبات , ,
:: برچسب‌ها: امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت , خرداد , ۱۴ خرداد رحلت حضرت امام خمینی ,

مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) واقع در دانشگاه آزاد سلامی واحد مرودشت شماره حساب بانک ملی ایران 0109851236009 ===================== شناسه شبا : .......................................................... IR59 0170 0000 0010 9851 2360 09 دانشگاه آزاد مرودشت مركز نيكوكارى ولى عصر ========================= *8877*5755#

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز نیکوکاری ولی عصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و آدرس nikookari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







RSS

Powered By
loxblog.Com